söndag 25 oktober 2015

vintertid..

full rulle den här veckan... planeringsdag, föräldramöte, firat födelsedag med mammi, bröder och sara, haft namnfest på jobbet (avdelningarna har bytt namn), hängt med evelina och freja mm. 
i fredags åkte jag upp till landön och hade fredagsmys. vi åt panpizza, pop corn och kollade på mega mind (vince hade planerat hela myset). 


på lördagen åkte vi till stan och kollade in skoterns dag. det enda vi fick ut av det var ett gäng psykbryt :) folk ööööverallt, vilket jag och annasara inte riktigt klarar av (vi är lite känsliga, hahaha!)
sen blev det lördagsmys med mannen framför så mycket bättre. jag älskar verkligen det programmet, trots att det blir mycket tårar (känslig var det..)

idag har solen strålat, så vi tog upp båten och tvättade den utvändigt.


nu har hasse åkt på jobb igen, och jag har tränat och slängt mig på soffan. känns som världens längsta dag det här, eftersom vi ställde om klockan inatt...

hörshej!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar