söndag 22 maj 2011

söndag

kom hem runt 02:30 i morse, och då (lördag) hade vi åkt cirkus 103 mil. startade runt 9 i går morse från mora, sen när vi hämtat båten kunde vi inte köra fortare än 70-80 km/h. så ni kan ju tänka er att det tog ett tag att åka typ 70 mil i den hastigheten =S men nu är vi som sagt hemma och en fiiin båt fick vi med oss.

för övrigt är det verkligen sommar neröver. maskrosor, hägg och syrén blommar för fullt, och björkarna är fullt utslagna. jag tycker att sverige är ett otroligt vacker land att bila igenom, och skulle kanske kunna tänka mig att, inte flytta, men att ha en stuga nånstans omkring siljan. sjukt fint där!


får se om vi tar en premiärtur med båten idag. vädret är ju inte det bästa, men det kanske vi bortser ifrån =)

.:M:.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni blivit med båt! =)
    Tur ni har hela sommaren att se fram emot och alla dessa fina soliga dagar. Härligt!
    Jag håller med dig att Sverige är himla fint! Jag tycker det är oootroligt fint i ORSA! Där vill jag bo! Haha!

    SvaraRadera