tisdag 5 juli 2011

beviset!

jag är en person som gärna(?) skjuter upp saker, väldigt onödigt kan jag själv tycka. på grund av detta fick jag lite smått panik när det sas att man var tvungen att ha sökt sitt examensbevis innan hösten 2011, annars kunde man bli tvungen att läsa in en del kurser...typ!. gaaaaaah!!! hade jag helt glömt bort!!! jag tog ju bara examen 2007 =S jag hade ju tur i oturen att jag heller inte behövde visa mitt examensbevis när jag fick tjänsten, eftersom..de och de och de....(näe, jag låg mig inte till den)

i allafall... jag lyckades hitta dom papper jag för 4 år sedan skulle ha skickat in, fyllde i dessa och skickade in. bifogade även en liten "ursäkta mig för att jag är jävligt sen men jag hoppas ni förlåter mig" lapp.

idag fick jag post =)


tack för fan!!! i´m a teacher =D


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar