söndag 3 juli 2011

söndag

freja hängde med oss några timmar, medans bror matade kossorna på farmen. kom på den strålande(?)  idén att vi skulle åka på expo norr. vilket jävla skämt!!! absolut sista gången jag bidrar till den skiten. skulle skämmas om jag var den som höll i detta pinsamma jippo!!! så...nu har jag spytt lite galla om det.

sen blev det en fika på stocke titt i det sköna vädret. våfflor, paninis och kaffe och mjölk.


för övrigt har jag fått nåt skit i munnen...den typ brinner och jag har blåsor på tungan =S skit störigt!!! lindrar lite om jag äter nåt kallt. någon som vet vad det kan vara???

.:M:.

1 kommentar:

  1. jag hörde fler som sa att expon var värdelös!!
    tur att vi inte var det då..

    så mysigt med stocke titt!

    ingen aning om vad du fått på tungan,
    har du googlat om det?

    SvaraRadera