lördag 23 juli 2011

stråkpremiär!

ja, stråket igår då. vi började med att äta en underbar oxfilétoast på bishop, sen traskade vi ner till  sommarlandet. efter två timmar och en öl kände vi att vi inte orkade längre och åkte hem i stället. blir nog inget mer kvällsstråkande för mig, men däremot kan det bli en del lunchande där. orkar fan inte med ljudvolymen och alla fullisar som trampar en på fötterna. jag vill kunna sitta ner och prata utan att skrika halsen av mig, och jag vill inte ha folk som ligger över mig eller råkar köra en armbåge i i huvet på mig 100 gånger utan att fatta nånting. pensionärsvarning? ja kanske, men jag orkar ändå inte med det. sen gjorde väl vädret sitt. hade det inte regnat så mycket hade man kunnat sitta ute vid kajen och sluppit den värsta ljudnivån, för nu knökade ju alla in sig i tälten för att inte bli dyblöta.

stråket är jättemysigt, men absolut inte igår... det var lite av gnället för idag =)

.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar