onsdag 28 maj 2014

äntligen sol!

ja, idag har solen varit framme. fantastiskt! tyvärr har vi suttit inne på planeringsdag mellan 7.30-15.30 men fick en hel del gjort!


väl hemma konstaterade både jag och hasse att vi var för trötta för att träna, men eftersom vädret var så härligt så tog vi cyklarna till krokom. åkte på sportaffären och på ica och köpte middag. så det blev nog 1,5 mil på hojjen ändå. jag är så jävla tjurig när jag cykar, så jag har alltid i 21:ans växel bara för att det ska bränna mest möjligt. lär väl va död i låren å röven i morron. 

på ica fick jag bråka mig till att vi skulle grilla ryggbiff, för vet ni vad min käre man hellre grillar?? karré! fettig, äcklig karré! har ni hört på maken. han är inte klok karln. men jag vann (som vanligt) :)

nu har hasse och brorsan dragit å fiskat, och jag ska väl packa inför stöckhölmstrippen i måra.

arrivederci!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar