måndag 5 maj 2014

det här är fan inte sant!!!

är i princip klar på gymet, en magövning återstår och det är denna (vet inte vad den heter):


tar tag i repet och drar nedåt och bang! det hugger till på vänster sida i ländryggen och jag får så sjukt jävla ont. tar mig upp provar att gå lite, gör ont, sätter mig, gör ont, försöker böja mig framåt, gör ont.... tillslut bröt jag bara ihop och grinade som ett barn (vi var som tur va själva där)!!! alltså jag är så jävla less på allt som gör ont och jävlas med min kropp!!! SERIÖST!!! vad fan har jag för jävla skitkropp!!! och nej, jag tränar inte för mycket! 3 dagar styrketräning/vecka är normalt, sen går jag pw 3ggr/veckan, men det räknar jag inte som någon tyngre träning. 

så nu ligger jag här med sjuklig värk. det har gått 4 timmar och jag är redan deprimerad :(


har pallat upp benen, kålat på värmedynan (luktar snart bränt fläsk) och tagit triangelpiller. 

shoot me!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar