tisdag 27 maj 2014

innan jag får vingar!

öppning idag. känns som att natten varit lite bättre tack vare pronaxenen.

efter jobbet blev det träning, sen dammade jag in till stan och köpte födelsedagspresent till frejsan som blir 5 år på tisdag. stora, lilla älsklingsunge <3

hasse jobbar inatt, så jag gjorde det enkelt för mig (som vanligt när han jobbar) och svängde in på kvantum och köpte färdigmat. men idag blev det INTE kyckling, utan gravad lax. vill ju inte riskera att få fjädrar ;) 


gravad lax, avocado och ruccola. enkelt, nyttigt och jävligt mättande ;)

i morgon har vi planeringsdag 7.30-15.30, sen ska jag hem och packa till stockholmsresan på torsdag. stockholm fields (metallica) och grönan med brorsan och sara. det blir gött!!

nu ska jag göra ingenting, och sen ska jag somna i tid.

mussåhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar