tisdag 3 februari 2015

att vara tacksam...

att ligga på en solstol i thailand, vid stranden, med musik i öronen och titta ut över havet ger mig otroligt mycket känslor och jag önskar att jag kunde förmedla dessa.

när man har semester i nästan 3 veckor, hinner man fundera rätt mycket över livet och dess ups and downs. har väl inte kommit fram till så mycket nytt under den här semestern, utan mest att jag är så oerhört tacksam och lycklig för alla underbara människor som finns i mitt liv, mina nära och kära! jag har ett jobb, jag (och mina nära) är frisk och jag har möjlighet att resa och uppleva andra kulturer vilket är väldigt utvecklande. 

jag kommer fortsätta att pipa och gnälla över skitsaker, jag är ju mänsklig!! 

men... jag har det jääävligt bra ;)


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar