fredag 6 februari 2015

jetlaggad

plågade oss vakna till typ 23 igår, men vaknade ändå första gången 02.30. somnade om och vaknade runt 04...då var det bara att kliva upp. får se hur pigg man är mitt i dan :S

något som jag saknat fruktansvärt mycket i thailand är mina frukostar. jag har lite problem att få i mig just frukost, och är därför rätt kräsen. jag ville ju också äta en nyttig/bra frukost i thai, eftersom vi alltid tränade efteråt. det som fanns i nyttighetsväg var ägg i olika varianter och bacon. jag älskar ju löskokta ägg mest, men därborta kokades äggen säkert i 10min tills dom var gröna. så det jag åt, typ, i 18 dagar var omelett och bacon. jag gjorde ett eller två undantag (för att slippa få skörbjugg och bli allergisk mot ägg), och då åt jag en rostad macka med ost och en plätt med blåbärssylt.

därför mitt herrskap, var det en fröjd att nu på morgonen få svinga ihop en älskad smoothie, 2 LÖSkokta ägg med kaviar på en fröknäcke (från lchf-klubben) och en god kopp, starkt kaffe!!! 

i love it!!!


nu ska jag svinga på mig kläderna, dra på jobbet och kramas med barn och kollegor!

.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar