måndag 2 februari 2015

no excuse...

jag kommer ihåg på den tiden jag var på semester, såg folk som tränade och tänkte: va fan! är ni inte på semester?!?!?

idag fattar jag inte hur jag kunnat ligga på en solstol i 2-3 veckor, svullat, druckit och INTE tränat...??!! det finns inte i min värld nu. svullar man, så tränar man! that's it! för mig iaf...

att jag lägger ut bilden nedanför är ett stooort steg för mig!!! min mage, framförallt, är mitt största hatobjekt och problemområde och för er som har rutor av naturen eller en fettprocent på 3%, så är detta kanske rena skämtbilden... men om ni sett mig innan jag började träna (vilket jag aldrig skulle visa, så det är ju inte så lätt) så skulle ni se en jädra skillnad. 

jag är låååångt ifrån nöjd, men jag är en bit på väg iaf och jag är stolt över att jag även under 3 veckors semester i thailand, hållit i min träning!

.:M:.


3 kommentarer: