torsdag 14 juni 2012

3 veckor kvar...

den här veckan har bara försvunnit, vilket kan bero på ett lagomt späckat schema. jobb, fotbolls em, träning, målning, bingo mm.

sömnproblemen fortsätter också. i natt tror jag att jag somnade strax innan halv 3, klev upp 5.15 och jobbade till 17.00. men på nåt jävla vänster så har jag inte varit speciellt trött. tror jag fick extra energi igår. först fick vi världens bästa besked på jobbet, sen kammade jag hem en tusing på bångon :) en jääävligt bra dag!!!

på lördag tar jag och älsklingen in på hotell, har saknat att sova i en hotellsäng :) sen gör vi birsta på söndag med allt vad det innebär. men först är det fredag och jag ska ha fotbollskväll med mina löss ( h jobbar ). jag ska äta en nachotallrik och dricka iskalla "fotbollsöl". fredagsmys på hög nivå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar