lördag 2 juni 2012

oktober???


blev en runda på stan idag, köpt lite presenter till lillbejbin :) sen åt vi en lunchmiddag på kina innan vi for hem. lyckades dorma av en timme på soffan innan det var dags för mannen att dra på jobb.

när vi gick på stan hörde vi i varenda hörn hur folk diskuterade vädret. alla pratar verkligen om det. kanske inte så konstigt heller när det verkar vara den kallaste inledningen på juni i mannaminne. tycker verkligen synd om dom som har semester "första perioden" på sommaren. måste ju bli utlandsresor på dom. själv fick jag skjuta på min semester en vecka, men det gör inte så mycket. kanske större chans att det blir finare i slutet av sommaren. som läget är nu har jag semester v 28-32. blir kanon det!

nu ska jag slå in lite paket och sen ska jag krypa ner och vila min hjärncell.


.:M:.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar