lördag 2 juni 2012

äckelväder


lördag den 2 juni var det! snö, regn, blåst, grått och svinkallt...inte helt ok!
vad händer idag då? vet i allafall att jag måste till stan och handla till frejsan som fyller 3 år i morgon, men vad fasiken köper man??? finns ju lixom tusen saker att köpa och jag är ju en erkänd velare, så det blir nog inte lätt.
sen åker mannen på jobb kl 18 och jobbar till i morron kväll, så jag roar mig på egen hand i kväll.

förresten...såg en film igår som jag hade läst skulle vara så hemsk. folk skrev att dom hade bajsat på sig och grinat till filmen, så jag var ju bara tvungen att se den.
men hallåååå!!! måste ha varit barn som recenserat filmen. jag förstår att man kan sprätta till några gånger, men bajsa på sig.... jaja, alla är vi olika.






näe, nu blir det frukost!


.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar