tisdag 19 juni 2012

helt jävla otroligt!


alltså vad faaan är det med vädret??? jag får snart ett psykbryt!!! snart har hela juni gått och jag kan räkna soltimmarna på en hand. stackars er som har semester just nu! ni måste ju bara vilja gräva en grop och hoppa ner i den. och snart gräver väl min omgivning en grop och slänger ner mig i för att jag är så gnällig och sur, men jag är verkligen en vädermänniska och jag fixar inte detta.
men...om 3 veckor har jag semester och då jäklar ska solen skina, annars drar jag härifrån!

 längtar tillbaka hit jag


annars då...jo jag har skruvat ihop nya möbler och börjat göra en fotovägg i vardagsrummet. verkar ändå, trots vädret, ha lite överskottsenergi till att pyssla hemma. det känns ju bra :)

nu är det 2 arbetsdagar kvar av veckan, sen är det midsommar! vi firar den i landön med sillunch och grillning. det blir kanon det :)

nu blir det en dusch för att tina upp kroppen!


.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar