lördag 30 juni 2012

i slutet på juni


igår kväll drog jag och skatan till stan för middag och några öl. träffade på en gammal klasskamrat bakom bardisken, som överraskade oss med varsitt glas pol roger (skumpa). vi började fnissa och kände oss lite steekiga :)
pratade i många timmar och fick i slutet av kvällen sällskap av några herrar. hade sofistikerade samtal om appel vs. pc, och sjukvården av idag. en väldigt trevlig kväll! tack mumsan för det <3


idag har jag hängt hos pappa med bror och freja. medan brorsan hjälpte pappa med att byta diskbänk, drog vi andra till kälom för en fika på deras kulturcafé. vädret har varit hyfsat idag, så när vi kom tillbaka drog vi igång grillen och mumsade en lunch/middag.



nu är jag hemma på soffan igen. hasse jobbar och jag tänker ägna kvällen åt friidrotts em med coca cola och chips.

ha en trevlig lördagkväll mina vänner!


.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar