torsdag 7 februari 2013

dum&dummare on tour

vilken skitnatt jag haft. tog två tabletter för magen innan jag la mig, men vaknade några timmar senare med värken från helvetet!!! upp och vandrade, gick på toa, vände och vred i sängen...tillslut måste jag ha somnat av utmattning, för jag vaknade igen 7.45 utan smärta. sen åt vi frukost (fil och flingor) och jag blev dålig igen. gick på ett annat apotek och hittade omeprazol (som jag äter hemma) och hoppas att det ger sig snart. jobbigt att vara här och inte kunna äta och dricka som man vill :(

anyway...idag har det varit mulet (ff grisvarm) med några regnstänk, så hyrde vi moppe och drog en repa runt ön...här kommer lite pics:











 visst matchar vi varann bra (pinsamt att vi inte såg att vi hade typ lika outfit :S)
 där nere är våran pool
 och här här ser man lite av hotellkomplexet vi bor på


 thailunch



när vi kom hem blev det ett dopp i poolen och sen en långprommis på stranden. nu sitter vi på ballen, njuter av solnedgången och laddar för middag.

ha det gött!

.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar