lördag 16 februari 2013

på benen!

idag är jag i princip återställd i magen. tog mig an ett gammalt husmorstrix och drack avslagen cola hela dagen, sen sov jag i 9 timmar och idag åt jag lite fil och flingor till frulle. sjukt tacksam över att det inte höll i sig längre!

men nog om det...här kommer bilder från vår båttur vi var på i förrgår.

 07.50 plockade båten upp oss
 hela kudden i ansiktet :)

fantastisk soluppgång över bergen
 vår båt
 vår guide för dagen "knock knock"

 sjukt bra lunchbuffé...backade trots att vi va proppmätta på första rundan
 jag på djupt vatten...


hahahaha...kolla mina fötter :)


 monkeyisland...
...där stannade vi och matade babianerna
 sjuk solnedgång den här kvällen


jag och mannen i mitt liv

 en superhärlig dag på havet!!! bra väder, kanonmat och service, jag övervann min vattenrädsla och snorklade på djupt vatten (med sjukt mycket fiskar omkring mig), vilket var heeeelt fantastiskt! 


.:M:.

  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar