onsdag 6 februari 2013

old timers

blev lite fulla i skratt när vi kom hem efter en middag på "stan"...när vi gick hem för att lägga oss, då mötte vi ett helt gäng åldringar som var på väg ut på byn (21.25 typ). undra vem som är gammal?!?!?

i två dagar nu har det varit ganska mulet, men det är fortfarande sjukt varmt. men det gör ju också att man tänker att: då skiter vi i att smörja oss, vilket resulterar i lite svedda kroppar. då gick vi till några thaikvinnor och fick en aloe vera-massage, så nu är det bättre ;) 
ni som känner mig vet ju att jag inte gillar massage, men jag kan säga att det här är den första massagen som varit R I K T I G T skön! inte för hård, men inte för mesig heller...helt perfekt! det blir absolut fler sånna. 

idag har min mage varit krånglig! magkatarr från helvetet!!! gick på apoteket och försökte förklara vad problemet var. lyckades få åt mig några tabletter som kostade E N D A S T 2.30 kr. vi började skratta när han skulle ta betalt...hur kan man göra så billig medicin??? utan att veta vad jag egentligen köpt, tuggade jag i mig två st och blev mycket bättre.


efter lite piller och en stabil mage, drog vi på buffalo bill och åt steak sandwich..




förresten...när vi skulle kliva ombord på planet till koh chang, fick vi en smärre chock! vi som båda är lite flygrädda (hasse mycket mer än jag) får se detta propellerplan av storlek small. hasse sa herregud 100 gånger och jag skrattade mest och låtsades att jag tyckte det var coolt ;) meeen...vi tog oss upp och vi tog oss ner!


nu ska vi kolla på film och ladda för moppetur runt ön i morron. hoppas ni har det bra hemma...muss och puss!!!


.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar