onsdag 15 augusti 2012

förbannade spindeljävlar!!!

efter cykeltur och en dusch, drog jag och hasse till skogen för att plocka lite blåbär. i 5 minuter gick det bra, sen kom en spindel på mitt ben och jag grinade i panik!!! hasse ignorerade, som vanligt, mitt beteende och fortsatte att prata. sen sa han: se dom som dina kompisar...
VA!!!??!? är du helt från vettet karl! jag har hellre fulla skorna med myror, än en spindel på byxan. så det så!

jaja, det blev i allafall typ 4 liter innan vi bestämde oss för att dra hem och åka båt istället. vädret var ju underbart. bär kan man plocka mer sen (eller inte).

drog hem, packade med oss middag och en termos med kaffe, och sen skuttade vi till båten. satan vilken kväll det blev. stekande sol och i princip helt vindstilla. sweet!!!



.:M:.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar