torsdag 9 augusti 2012

några av mina revben är nog av

igår va jag på bingo med några från mitt "gruppboende", skatan, nillgot och mor tuta! för att göra en lång historia kort så glömde skatan att tuta på sin 3raders och loosade 600 spänn, nillgot glömde att dutta 5-6 nummer, skatan drog upp historien "när malin höll på att drunkna i thailand", vilket gjorde att jag skrattade så tårarna rann och droppade ner på bingobrickorna som nästan flöt ihop och mor tuta som egentligen bara ville döda oss alla (men bet ihop), läxade upp skatan när hon var röksugen med att säga: du får veva ner bilrutan först! hahahaha...!!! vilket dårhus det var igår :)

i kväll var vi på småstadsliv med en liten större klan av "gruppboendet", jag, hasse, bror, skatan, mor tuta och nillgot. riktigt, riktigt bra var det!!! det var nog där revbenen gick av helt (av skratt). fan vad jag älskar att skratta :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar