fredag 24 augusti 2012

höst?

har haft en finfin fredag på jobbet med mina underbara kollegor. solen sken på eftermiddan, så kidsen passade på att springa barfota och i tshirt. för dom är det sommar så fort solen är framme :) gullungar!

efter jobbet for jag på maxi, vilket var den sämsta ideen EVER! alla var där! fan vad jag hatar folk på affärer. alla tror att dom är där ensam och parkerar både sig själv och vagnar på alla olämpliga platser. jag får klåda!!! sen hatar jag min demens. så fort jag kommer till kassan (och detta händer varje gång), kommer jag på att jag glömt nån grej lääängst bort i affären! detta betyder att jag måste slå mig fram genom folkmassan för en sketen gräddskvätt (som jag måste ha), för att sen vara tvungen att göra detsamma tillbaka till kassan. fel å bara skriva en lista!

väl hemma lagade jag nedanstående middag, tände några ljus och sträckte ut mig i soffan. skönt med fredag! synd bara att hasse jobbar hela helgen, men nån ska väl dra in helgdegen också ;)

nu ska jag gråta en skvätt till "vid din sida" på 3:an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar