torsdag 16 augusti 2012

tjudderuttan sa räven...

nu är snart första arbetsveckan efter semestern avklarad, och vilken vecka sen...strålande sol, underbara ungar och arbetskollegor. fan vilket bra jobbår det här blir!!! att solen och värmen kom lägligt efter semesterns slut gör absolut ingenting. jag har ju förmånen att kunna vara ute större delen av dagen på jobbet. idag har kidsen hoppat i vattenspridarn, varvat med att rulla sig i sandlådan. ni kan ju tänka er hur dom såg ut :)

efter jobbet cyklade jag till mor för att få håret toppat. jag bad om några centimeter, men som vanligt slutade det med att jag nästan blev skallig. okej, en liiiten överdrift kanske, men det blev en hel del i allafall. det var så slitet så det var bara bra.

kan också meddela att det inte var ett nöje att slå ner röven på cykelsadeln idag. riktigt öm efter gårdagens hetspass, men så länge fläsket bränns är det värt det.

nu blir det några timmars sömn, innan klockan ringer 5:15 i morron.

ps. i morron ska jag slå in ett stoooort paket som någon ska få på lördag...nyfiken skatan???! :D

1 kommentar: